2014. január 26., vasárnap

Tanulmányi kirándulás ...

Tanulmányok kirándulással, vagy kirándulás tanulmányokkal kiegészítve? nehéz eldönteni, talán nem is kell... hiszen mindkettő.... de gazdagabb lettem...gazdagabb néhány baráttal, tudással, némi tapasztalattal....
Mesés két hét volt... Először pár nap az Orosháza-i Ficsor cukrászdában, igazi betekintés a "kulisszák" mögé...mi hogyan készül, miből és miért.. mennyi idő alatt... Vendéglátóim igazán kedvesek voltak, szóban nehéz is kifejezni, mennyire... Igazi barátok, remélem ez a barátság még sokáig élni fog... alig jöttem el, máris hiányoztak... csodálatos család, csodálatos munkával...
Köszönöm ezúton is Jánossy Alíznak, Hunyadvári Józsefnek a közbenjárást, és a Ficsor családnak a vendéglátást, Ficsor Zoltánnak pedig az oktató szavakat! :)
A Ficsor cukrászdában


A cukrászmesterrel :)



...és a cukrászdában eltöltött napok után Budapestre utaztam, hogy kicsit elmerüljek a karamell csodálatos világában.... bevallom őszíntén, eleinte nagyon féltem, hogy képes leszek-e megtanulni, de mostmár nagyon boldogan mondhatom, igazán tettszik, és már majdnem elégedett vagyok magammal... meg is mutatom nektek az első munkáimat... döntsétek el ti, megérdemlem-e a dícséretet... :)
Az első karamellrózsám

Szeretett férjemnek :)

Karamell virágdísz

:)
Kis virág

Kedvenc karamell virágaim

Kék rózsa

"Hattyú, rózsával"

És köszönöm a családnak, hogy kibírták ezt a két hetet nélkülem, hiszen üröm az örömben, hogy Gréti itthon maradt, és kedves kis férjem is távol volt tőlem :( ...
Mindenkinek egy nagy KÖSZÖNÖM! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése