2013. november 21., csütörtök

Kórház-torta

A templom után újra ikonikus épület, ezúttal a ditrói Kórház


Újra épület megalkotására vállalkoztam, persze ez az épület messze nem olyan látványos, mint a száz éves Nagytemplom, de azért s a ditróiak ismerik... kívülről legalábbis biztosan :)
Az íz most sem változott, hiába, a fekete-erdő még mindig messzemenően a legnépszerűbb -, ám kívűlről teljesen más anyagokkal dolgoztam... Plasztik csokival vontam be, és az ablakok, ajtók, lépcsők, csatornák, egyéb kiegészítők szintén csokiból készültek.... ez nem annyira merev, -még látszólag se- mint a marcipán, kicsivel engedékenyebb, fényesebb... Jobban szeretem, mert egyszerűbb vele dolgozni... - nekem legalábbis - bár lehet h nem annyira tökéletes... nos, én azért meg vagyok elégedve, főleg ha azt vesszük, hogy csak alig több, mint fél napom volt elkészíteni az egész teljes tortát, úgy, hogy felismerhető legyen benne e hasznos épület...
A torta most nyugdíjas búcsúztatóra készült, itt dolgozott a hölgy, és most innen vonul nyugalomba... :)
...hát, mindenképp "kórházmentes nyugdíjas éveket" kívánok neki! :)
Ditrói kórház tortaváltozata


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése